środa, 6 listopada 2013

[3] Środa

Dzisiaj miałam na 9.00. Słabo napisałam tą kartkówkę z biologi tak jak większość klasy, po prostu byłam zmęczona po wczoraj. Dzisiaj wymieniałam rybką wodę. Nie mam filtra więc wymieniam co tydzień, a na dodatek mam kuliste akwarium. Muszę zmienić to akwarium na prostokątne, bo wymienianie wody co tydzień nie jest korzystne ani dla mnie, ani dla rybek.

Wkurzyłam się dzisiaj, bo brakło mi 3 złotych, a muszę dać na składkę na urodziny kuzynki. Myślałam, że mam, a okazało się, że nie mam. Przeprosiłam koleżankę i postanowiłam, że jak moja mama przyjedzie to dam młodszej kuzynce, żeby dała tej koleżance. Albo dzisiaj jej dam, albo jutro rano(jutro mam na dziewiątą więc będziemy razem wychodzić).

Nie chcę mi się nic. Jutro nie mam żadnego sprawdzianu tylko powtórzenie z matmy, ale może wezmę się za mapę fizyczną świata, bo na geografię musimy umieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz