poniedziałek, 25 listopada 2013

[19] Poniedziałek.

Dzisiaj miała być kartkówka z religii, ale nie było. A porobiłam sobie ściągi, które i tak mam w telefonie. Zapytałam księdza czy to ma być z całego różańca czy tylko z tajemnic, to powiedział, że tylko z tajemnic. Dostałam 2 z kartkówki z angielskiego. Szczerze to myślałam, że będzie 1. Pani z angielskiego wzięła mnie dzisiaj do odpowiedzi z tekstu. Najpierw zapytała się czy chce opowiadać czy tłumaczyć (w tym wypadku najwyżej 3 może być), no więc wybrałam tą drugą opcję. Dostałam 3+ i pani powiedziała, że niestety to musi być najwyżej i że bardzo fajnie poradziłam sobie z tym tłumaczeniem, co mnie bardzo ucieszyło.

Oto proszę przykład tego, że co niektórzy ludzie na Howrse nie mają się o co czepiać. Próbowałam dziewczynie wyjaśnić, że przecież to tylko komputerowe koniki, które nic nie czują. Stwierdziła, że niektórzy gracze sobie gorzej radzą. To już ich sprawa. Zablokowała mnie.

Nie wiem czy wiecie, ale u mnie pada śnieg.

1 komentarz:

  1. Hmmm, chyba nie do końca ogarnęłam tekst o tej grze.

    OdpowiedzUsuń