piątek, 22 listopada 2013

[16] Piątek

Dzisiaj mieliśmy mapę Europy z geografii, ale pani dała niektóre takie nazwy, które słyszałam pierwszy raz. Napisałam 13 w tym jedno mam chyba źle, a to daje mi 3. Jak pisaliśmy pani napisała punktacje na tablicy. Nie mieliśmy fizyki, wosu oraz 2 polskich, bo były dwa spotkania. Jedno z panią pedagog, która uczyła nas o komunikowaniu się ze sobą, a drugie było z pracownikiem Służby Więziennej. Na pierwszym spotkaniu cały czas wykonywaliśmy proste zadania, a na drugim siedzieliśmy i słuchaliśmy co mówił pan, pojawiły się również dwa filmy. Najbardziej się ucieszyłam, że nie ma fizyki.
Dzisiaj dostałam 5 z niemieckiego, bo pisaliśmy kartkówkę z liczebników. Nie wiem dlaczego, ale na 2 napisałam "drei"(3) zamiast "zwei". Chłopcy chcieli załatwić aby był jeden niemiecki zamiast dwóch, ale im nie wyszło.

Jutro jadę na stajnię. W którąś niedzielę koleżanka chce przyjechać, by przełamać strach przed lonżowaniem mojego konia. Ostatnio mnie kopnął podczas lonżowania i mam traumę, więc tylko na nim jeżdżę.

Przepraszam, że posty nie pojawiają się codziennie, ale czasami po prostu nie chce i nie mam ochoty na pisanie postu. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz