piątek, 15 listopada 2013

[10] Piątek.

Nie było kartkówki z geografii, bo pani nie miała jak zrobić 32 kopii, bo sekretariat zamknięty, a pani sprzątaczki nie było(widziałam ją jak wychodziła). Z niemieckiego nie pytała, jednakże dobrze, że umiem liczyć, bo nie miałam problemu z tym. Za tydzień będzie kartkówka.

Nie miałam dzisiaj większego problemu z założeniem soczewek, no ale to początki więc myślę, że z czasem będzie coraz to lepiej. Mam miesięczne. Dzisiaj przyjechałam ze szkoły to je wyjęłam choć nie wiem czemu. W szkole niektórzy mówili, że ładniej mi bez okularów, a niektórzy, że w okularach, no ale tyle opinii ile ludzi w klasie/szkole/na świecie. Jeżeli chodzi o zdejmowanie czy wkładanie soczewek to trochę mi idzie gorzej z lewym okiem i nie wiem czemu, może dlatego, że jestem praworęczna.

No to chyba na tyle. Do zobaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz